La Regla de Platí
-
No estem al B2C ni al B2B. Estem al P2P, al People-to-People. Al centre de la nostra activitat
estan les persones. Quan el nostre Client és una empresa o una institució, no oblidem mai que
darrere hi ha persones.
-
Tractem a tothom amb bondat i respecte. Apliquem la Regla de Platí:
tractar a les persones com elles volen ser tractades. Demostrem empatia i comprensió per la
situació dels altres. Potser no recordaran allò que els vam dir o vam fer, però sí recordaran com
els vam fer sentir.
-
Comuniquem amb classe i elegància. Sabem estar en cada moment. Des de la
humilitat i el desig de servir. No tolerem l’arrogància ni la supèrbia. Ni en nosaltres, ni
en els altres.
-
Abracem la diversitat de tot tipus, en especial la de gènere, racial, ètnica i cultural de les
persones que treballen a la nostra companyia i amb les que ens relacionem. No només ho considerem
un deure moral i ètic, tenim el convenciment que ens fa més feliços, enriqueix les nostres vides,
millora la qualitat de la nostra feina i fa més pròspera la nostra companyia.
La nostra integritat no té preu
-
Diem el que pensem i fem el que diem. Ni fem teatre ni demanem a ningú que el faci. Alhora som
conscients que la perfecció és impossible d’assolir per a la majoria dels mortals. Tot i així, fem
esforços extraordinaris per mantenir els nostres pensaments, paraules i accions en harmonia. Si
alguna vegada rellisquem, ens ho recordem amb estima i admetem l’error.
-
La integritat es tradueix
en la màxima transparència a les nostres relacions. No manipulem ni encobrim, no maquillem els
resultats dolents. No hi ha trucs, ni tripijocs ni lletra petita. I per descomptat, no mentim mai,
ni tolerem que altres menteixin. Diem les coses com són, encara que ens siguin perjudicials. La
nostra integritat no té preu.
-
Mostrar-nos tal com som, oberts i vulnerables, és la manera directa de guanyar confiança entre
nosaltres i construir relacions sanes. Evitem les xafarderies. Només comentem d’un company allò que
li diríem a la cara.