els nostres valors

#1 Client en majúscules

La prova del cotó fluix

Servir confiant

"People don’t care how much you know until they know how much you care"
Theodore Roosevelt
26è President dels EUA

La prova del cotó fluix

  • Primer pensem en el Client, després en la nostra empresa, en el nostre equip, i per últim en nosaltres mateixos. Treballem mirant pel benefici del nostre Client a llarg termini. No el podem garantir, però hi posem tot el nostre esforç per assolir-lo. Les finances tenen una importància capital per a les persones i les empreses. Els estalvis de les persones i de les famílies, així com els recursos que les empreses i les entitats del sector públic necessiten per al seu desenvolupament són sagrats per a nosaltres. Gestionar-los suposa una gran responsabilitat, per això, actuem sempre amb prudència i seny.
  • Decidir si quelcom pot ser beneficiós pel Client no sempre és fàcil. Ens preguntem sempre: “Recomanaríem això a un familiar o a un bon amic?” Si tenim dubtes, les comentem obertament. Defensem amb coratge allò que pensem que és el millor i ho intentem argumentar amb respecte i convicció. La darrera paraula la té, per descomptat, el Client.
  • Assessorem i actuem només quan el Client ha entès amb profunditat el context de la seva inversió. Només persones plenament conscients de la seva situació vital poden invertir bé els seus estalvis. És per això que ens interessa la persona en totes les seves vessants, amb les seves necessitats, ambicions, somnis i pors.
  • Com a senyal de respecte, la paraula Client l’escrivim sempre amb majúscula.

Servir confiant

  • El que ens mou és el desig genuí de servir, no la possibilitat de guanyar més marge financer.
  • Assolim el nostre propi èxit quan actuem amb lleialtat i honestedat, en benefici del Client. Tenim tota la confiança i la convicció de que les nostres actuacions redundaran en una situació financera pròspera i sostenible.
  • Seleccionem els nostres Clients de forma conscient. Escollim a qui podem donar un servei exquisit, a qui comparteix els nostres estàndards ètics i aprecia els nostres valors.
  • Oferim els nostres serveis només si tenim les habilitats, els coneixements i els mitjans per fer-ho bé. En cas contrari, declinem el negoci i recomanem, amb pesar, a algú altre que ho pugui fer millor.
  • Avaluem amb molta cura els riscos que assumim. La nostra pròpia salut financera és summament important. Si intuïm dificultats, sabem reaccionar ràpidament. Una empresa en dificultats no pot servir de manera adient, i encara menys en el sector financer.